Pilates za začetnike

Pilates za začetnike

Ljubljanska 140, MB
ponedeljek in sreda - 20:00
8 udeležencev

UVOD V PILATES 

Pilates vadba je pri nas postala precej popularna in s tem se vadbi želi priključiti vedno več ljudi. Zelo pomembno je, da najprej spoznamo pilates principe. S tem bomo zagotovili tako boljši napredek, kakor tudi poskrbeli za varno izvedbo vaj. 

Pilates za začetnike je namenjen vsem, ki se še niste srečali s pilatesom, ali se mu do sedaj še niste posebej posvetili. Pilates je vadba za telo, um in duh. Na vadbi bomo postopoma spoznavali pilates principe in se naučili pravilnega pilates dihanja, pravilne izvedbe osnovnih pilates vaj.

Naj vas ime ne zavede, pilates za začetnike ni enostavna vadba, ampak se pilatesu posvetimo bolj natančno. 

PILATES PRINCIPI 

Joseph Pilates ga je imenoval »kontrolingija«. V svoji knjigi Vrnitev k življenju je vadbo opredelil kot način, kako popolnoma in temeljito poenotiti telo, um in duh. Njegova načela, ki jih danes imenujemo Pilatesova načela, so temelj njegovega pristopa k telesni pripravljenosti. Medtem ko so načela morda abstraktna, njihova integracija pri pilatesu pomaga doseči ravnovesje, moč in fluidnost. Preberite več o teh osmih temeljih pilatesa:

KONCENTRACIJA
Koncentracija spodbuja povezavo med umom in telesom. Medtem ko se osredotočate in spoznate vsako gibanje telesa, Pilates navaja, da boste od vsakega gibanja dobili optimalno fizično vrednost in izboljšali telesno zavest.

CENTRIRANJE
Med vadbo pilatesa se morate zavestno osredotočiti na središče vašega telesa. Ko se osredotočate na to, to Pilates načelo kaže, da boste do notranjega miru pripeljali tako telo kot duh. Pilates je središče vašega trupa imenoval “elektrarna ali powerhouse”, iz katere izhaja vsa energija za vadbo.

NADZOR
Metoda pilatesa temelji na pozornosti, vključno s pravilnim, varnim in popolnim nadzorom mišic. Z ustreznim nadzorom, uporabite točno in pravilno obliko, tako da noben del telesa ne boste nenadzorovani. V svojem zavestnem zavedanju usmerite vsako gibanje.

NATANČNOST
Po principu natančnosti Pilatesa je izvedba ene vaje z namerno natančnostjo pomembnejša kot dokončanje več ponovitev z gladko obliko. Iz tega razloga dobri inštruktorji Pilates svojim učencem dajejo podrobna navodila o vseh gibanjih pri pilates vadbi.

DIHANJE
Globoko, nadzorovano, diafragmatično dihanje v prsni koš aktivira krvni obtok in prebudi celice in mišice. Pilates je priporočil vizualizacijo pljuč kot meh, ko ste v polni meri prinesli zrak in ga sprostili na enak način. Napisal je, da je dihanje najpomembnejši sestavni del vadbe, in čeprav ne sledi nobenemu drugemu priporočilu, je najpomembnejše učenje za dihanje.

NASTAVITEV
Pilatesova metoda od glave do prstov poudarja dobro držo in zavest o namestitvi vseh delov telesa. Med vadbo pilatesa je pomembno, da se zavedate položaja vaše glave, vratu, hrbtenice in medenice, da zagotovite ustrezno dihanje in tehniko.

FLOW – FLUIDNOST
Pilates rutine se končajo z blagim pretokom. Eleganca, enostavnost in tekoče gibanje so temelji vadbe Josepha Pilatesa. Stalno, gladko in elegantno gibanje, ko prehajaš iz enega položaja v drugega, bo po tem načelu prineslo moč in vzdržljivost.

INTEGRACIJA
Dihanje, nadzor, pozornost, centriranje, poravnava in natančnost se združijo, saj mnoge skupine mišic delujejo skupaj za podporo in upravljanje gibanja. Vadba vsakega od zgornjih načel doseže cilj Pilatesa za integrirano vadbo v telesu.

Class Hours (2)
Ponedeljek
20:00 pm - 21:00 pm
Open entry
Sreda
20:00 pm - 21:00 pm
Open entry

Login

Lost your password?